۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴

۱۶۴۰ پایگاه نیکوکاری در خراسان جنوبی برپا می شود

۱۶۴۰ پایگاه نیکوکاری در خراسان جنوبی برپا می شود

بیرجند- معاون كميته امداد خراسان جنوبي گفت: مراسم شور نیکوکاری امسال در یک‌هزار و ۶۴۰ پایگاه ثابت و سیار استان برپا می شود که نسبت به سال قبل۳۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، سیدرضا حسینی شعار امسال شور نیکوکاری را" اکرام فاطمی، شور نیکوکاری" عنوان کرد و گفت: مراسم ملی و معنوی شور نیکوکاری از ۱۳ الی ۱۵ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود.

 وی به مراسم ۱۳ اسفند اشاره کرد و افزود: برنامه های شور نیکوکاری با نواختن زنگ نیکوکاری در ۹۸۲ پایگاه مدارس استان آغاز و دانش آموزان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اظهارداشت: ۱۰۰ درصد درآمد پايگاه هاي مدارس و آموزش و پرورش پس از ثبت و ضبط در امداد به آموزشگاه مربوطه تعلق خواهد گرفت.

حسینی از برپایی ۶۸۵ پایگاه ثابت و سیار در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه خبرداد و گفت: این پایگاه ها توسط کمیته امداد و بسیج در سطح معابر اصلی، میادین، مساجد و مصلی های نماز جمعه برپا و مردم سخاوتمند استان می توانند هدایای نقدی و غیرنقدی را به نیازمندان اهدا کنند و این کمک ها با اولويت مناطق محروم به تشخيص امداد توزيع می شود.

حسینی افزود: درمدت سه روز برگزاری مراسم شورنیکوکاری دو هزار و ۲۲ نفر نیروی انسانی شامل امدادگران، فرهنگیان، بسیجیان و امدادیاران كار جمع آوري كمك هاي مردمي را برعهده خواهند داشت که این تعداد نیرو نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد رشد داشته است.

وی از مردم خير و نيكوكاراستان دعوت کرد با حضور در پايگاه هاي شور نیکوکاری با كمك هاي نقدي و غيرنقدي خود در آستانه سال نو لبخند محبت و مهرباني را برلبان دانش آموزان نيازمند استان بنشانند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهارداشت: ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری، ایجاد ارتباط و تعامل با گروهای هدف، خیرین و نیکوکاران، افزایش سطح مشارکت آحاد مردم در فرآیند خدمت رسانی به از اهداف برگزاری شور نیکوکاری است.

 حسینی، شماره حساب ۰۱۰۲۱۰۲۸۹۱۰۰۵ بانك صادرات شعبه مركزي بيرجند بابت كمكهاي نقدي مردم خير استان ذكر كرد و گفت: همه ساله جشن نیکوکاری در آستانه سال نو با همكاري صدا وسيما، آموزش وپرورش، بسيج مستضعفين و سازمان دانش آموزي برای كمك به دانش آموزان نيازمند برگزار مي شود.

وی بیان کرد: مردم سخاوتمند و نیکوکاری خراسان جنوبی در سال گذشته بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال كمك نقدي وغيرنقدي به این جشن ملی اهدا کردند.

کد خبر 2502748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha